vin och vardag och stress och sånt!

Nu har jag pluggat flera timmar i stäck jag är så trött!
I natt vaknade jag flera gånger för att jag är så stressad över tentan jag vakande med pulsen på högvarv och letade efter mina böcker, jag håller på att bli knäpp!
Jag har också börjat bita igen i sömnen, jag biter hårt ihop så jag får ont i tänderna det gör jätte ontoch så blir jag alldelles öm i käken!
en gnällblogg har det här blivit men va fan det gör väl inget.

Idag har vi haft vinprovning igen det hade vi igår med, det var jätte kul! vi har lärt oss hur man smakar och vad egentligen halvtorrt och torrt är det är roligt att få dricka vin i skolan!



så här såg inte vinprovningen ut, men hemma hos mig i mitt kök får man göra så här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0