Trött...

...på mig själv. Jag har en dålig period jag blir aldrig nöjd. Det finns en textrad jag kommer inte ihåg vad låten heter men bandet heter dlk "nu ställer jag krav på mig själv att jag ska va den perfekte, men hur ska jag kunna leva med mig jag kommer aldrig bli den perfekte"  jag känner lite så. Jag måste byta tanke sätt det här fungerar inte...

TVn är på i bakrunden dom sa nyss på nyheterna att en liten flicka blev biten i ansiktet av en rottweiler hunden rymmde från en tomt och bet tag i flickan och vägrade att släppa taget hunden fick bändas bort, hunden avlivades. Jag är så trött på människor borde inte hundägaren avlivas och hunden omhändertas istället? det är ju hundägaren som som uppfostrat hunden fel! varför måste någon dö?
Jag såg avatar i kväll se den! grymt bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0