Spöken och dumheter!

Östen åkte till Hässleholm för att dricka öl jag blev helt plötsligt ensam hemma för första gången på månader, känns lite konstigt det första jag tänker att jag vill göra är att frossa i massa godis och godsaker, varför är det så? Jag vill sitta ensam med en bra film och äta. Konstigt. Det är jobbigt och obehagligt vad beror det på att det är så? Är jag en sån här smygätare? Ser ingen så finns det inte det är bara jag som vet så jag kan nog smita undan.
Usch äckliga jobbiga tankar jag vill inte äta jag behöver inte äta, jag har ätit två rätters middag idag och var proppmätt för några timmar sen varför skulle jag gå och känna mig hungrig nu? Dumma godisspöken i huvudet! Släng er i väggen jag kan stå emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0