Sunday bloody sunday



Här e östen på våg till åhus förra veckan i påsarna ligger det tvätt, smutstvätt vi ska lånta tvättmaskinen hos farmor och farfar för dom bygger om våran!

Egentligen är det så att (som vanligt) så borde jag plugga men jag vill inte så jag lägger upp lite tokiga bilder itsället!



Här e kemi anteckningar....



Vi gjorde pasta pici



Jag fick öl av östen, en jätte stor flaska!



I skolan har jag lärt mig att man ska lukta först






Smaka sen



Bosse drack rosé vin



Sen kom jag hem efter en trevlig kväll hos Christina och Joel. Dom firade två år som gifta! Vi gjorde vegansk bearneisesås till dom!  
hoppas dom gillar den!





Så här ungefär skulle nog Östen se ut om han skulle varit glamrock singer!
Det är tur att han inte är det!

Kommentarer
Postat av: Andrea

trött på att plugga eller?? :)

2010-03-28 @ 18:20:36
URL: http://andreameda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0