Ord fobi

Jag har ordfobi ganska kraftig ordfobi faktiskt. Det finns så många fula äckliga ord här är några av min värsta, det är nog egentligen dumt av mig att lägga upp dom ni får inte retas sen!

Stjärt
Pulla
Elev
Korv
Kabel
pilla
Handpilla
Fjärt
Mutta
Kuk
Fitta


Jag kommer inte på alla.
Jag har svårt för smask ljud så smaskiga ord är jobbiga, smaskningar asså usch usch usch!! och andningar när folk andas högt när man sitter på lektion eller kollar på TV eller pluggar ibland blir jag galen! Och snor är nog bland det äckligaste som finns!
blää för vissa ord hur tänkte dom egentligen, dom som nu bestämmde och kom på dom här orden?!




Kommentarer
Postat av: din vän

tros-jucie

2010-03-08 @ 22:30:57
Postat av: Anonym

haha, du är rolig.

maggans värsta osd är framfall och klämdag, fast det tycker inte jag är så himla farligt. och vad är det för fel på korv och handpilla egentligen?

2010-03-11 @ 19:58:19
URL: http://klistrad.blogg.se/
Postat av: Alexia

Korv är smaskigt och det är så konstig knorr på slutet...

handpilla låter så himla snuskigt!

Tros-juice är också jätte äckligt!

2010-03-11 @ 21:13:37
URL: http://alexxiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0