Marlboro red





 


Ciggaretterna har i många år varit mig nära, i ungefär 5 år rökte jag. Men nu har jag varit fri från dom sedan 21 september 09. Det är jätte skönt, men nu med vårsolen så börjar suget sakta smyga sig på.
Jag var och handlade igår på netto och när jag stod i kassan så tittade jag upp och en stor vägg med cigaretter hängde över kassörskan. Solen brände utanför asfalten var torr och på vissa ställen såg jag grönt gräs sticka fram under tung snö. Det var första gången jag sen jag slutade röka som jag kände stort behov av att köpa ett paket.
Men jag stod självklart emot, jag har snart varit rökfri i ett halvår, inte ett bloss på sex månader....inte värt att sabba det nu. Jag vill aldrig mer röka, och jag tycker att Marlborospöket i min kropp ska försvinna förgott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0