Spinning!

Fy FAN vad jobbigt det är med spinning! Jag följde med mamma idag på ett puls-spinningpass nu ligger jag deckad i sängen och är fortfarande röd om kinderna tänk att mamma hänger med bättre på träningen än vad jag gör, det är ganska pinsamt att jag är i så dålig form när hände det?Jag har i alla fall börjat komma igång med träningen nu!
Om det jag skrev igår så känns det faktiskt bättre nu jag pratade ut lite med mamma och hon tyckte att det inte var så farligt det som hänt som jag tyvärr inte vill skriva här men jag kan säga att det handlar om killar och svek och sånt där jobbigt, men idag är det i alla fall mycket bättre! Jag måste bli bättre på att ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0