Siesta skulle va skönt!

Jag har varit på siesta festivalen, en liten trevlig festival i Hässleholm. Det var jätte mysigt och jag kom verkligen folk närmare.

Det är den 1a juni idag det känns jätte konstigt, skit kasst väder och tiden bara dundrar iväg, i morgon åker jag till Åkersberga för att fira lillasyster Andreas student som är på fredag. Sen måste jag tillbaka hit igen jag åker på söndag för att göra klart fem dagar till i skolan. Sen är det sommar"lov" jag börjar jobba måndagen efter skolan slutat hela vägen till v.31 för att sedan den 9e augusti åka till Sziget festivalen i Ungern! aaah! jag förstår inte vad som händer med tiden!?
Jag måste skriva ett arbete nu på 20 sidor det som jag skrivit lite om i bloggen, det känns omöjligt att skriva 20 sidor om allt jag kan om livsmedel det är förlite! jag vill bara vara ledig på en strand med en sol någonstans.

Bilder från Siesta kommer snart! Jag orkar inte nu ska snart till skolan och rocka grönsaker i köket wohoo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0