kämpa kämpa kämpa!

Jag är död helt slut håller på att somna, men jag måsta ut och gå jag hade tänkt att cykla till domarudden och gå 5an. Cykelturen är väl på ca 15 min. Jag känner mig tung och tjock och trött!

Första jobbdagen gick bra det var faktiskt jätte kul och alla är så himla trevliga! Efter jobber städade jag hemma, jag och Jasmin min lilla syster på 8år. Sen gick vi ut med kaninerna en sväng för att senare laga mat och fixa och dona och nu är jag död jag vill inte ut....men jag måste om jag ska nå upp till mitt mål så ut ut ut ut ut.....gäsp!



Jag vill träffa min Bosse

Kommentarer
Postat av: bosse

<3 jag vill träffa min läckzuz

2010-06-14 @ 22:35:44
Postat av: Andrea

DU AR INTE TJOCK! jag borjar oroa mig for dig nu ta det lugnt inte bli helt slut at bra nyttig mat det racker inte ta ut dig for mycket!

2010-06-15 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0