Bilder

Jag har lovat massa bilder och berättelser.

Jag tänker börja med att berätta om när Martin och Linda var här på besök i K-staden!
Martin och Linda är två väldigt fina vänner till mig och Östen, vi har gått i samma klass som Martin från 6an till 9an och haft mkt bus och tokigheter för oss när Martin och Linda träffades började jag tycka om Linda på en gång!
De är fina och enkla människor mycket snälla och omtänksamma jag saknar dem så otroligt mycket jag hoppas att vi kommer umgås mycket i sommar!




Jag och Östen värmde upp lite inför besöket, sminkade, fixade, spelade gitarr och fördrev tid tills dom skulle komma!



Vi dansade och hoppade av lycka och förväntan



somliga lite håradre än andra!



Vi väntade och väntade



och väntade och väntate.....



och äntligen kom dom!! Dom körde lite fel så östen fick beskriva vägen och sen fick vi springa och hämta dom för det blev lite tokigt och nu är dom framme! =D



Östen blev såhär glad!



Vi satte igång med grillningen efter husesyn och och lite kramar och sånt



Aubergine burgare med räkspett, tomat och chévre



bilden talar för sig själv!



en enkel pastasallad serverades till också, gott tyckte jag att det var iaf!



vi skvallrade och var mätta!



gick till biljardhallen och spelade biljard och Martin visade vad han lärt sig på gymmet :)



han slog dock inte rekordet, nästa gång kanske? Östen verkade väldigt imponerad!




Vi satt i soffan och drack öl efter en hård match, jag och Linda spöade skiten ur Östen och Martin!



Jag och Östen ser helt enkelt inte lika bra ut som våra vackra vänner så varför ens försöka?

Nu får det inte plats med i inlägget, forstättning i nästa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0