5an

Jag var nyss ute i spåret med Hune vi gick 5km det var härligt vi har mycket att prata om det var ju så länge sen vi sågs!
Jag har lite panik och vill gärna stoppa tiden, i morgon börjar jag jobba på ljungbacken, sommarjobb, och kommer vara där 8 veckor framöver känns lite knäppt nyss var jag i kristianstad och slet med läxor och tentor och nu är jag i Åkersberga och i morgon blir det jobb igen och tjohej vad snabbt tiden går snart är det höst och jul och nyår och vår och sommar igen.....jag vill att tiden ska gå sakta jag hinner knappt njuta av livet!

Det är skönt att ha kommit igång med att gå och det känns som att jag börjar få lite folk med mig ut det är mycket roligare än att gå själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0