Stress Stress Stress!

Plugg och plugg är det som står på schemat arbetet med produktutveckling tar aldrig slut! jag är så himla trött!
Vi skriver och skriver, tänker och skissar letar information pratar skit och kollar på Lars Brundin MEN arbetet blir inte klart, och min mage blir jätte orolig!
Jag vet inte heller hur jag ska göra i sommar.
Jag måste har sommar jobb annars räcker inte pengarna till, jag är ganska säker att jag kan få jobb i Åkerberga men jag skulle gärna tillbringa lite sommar lov här och jobba lite här, men vart? och lönen är pissdålig här!
Jag får ångest över tentan jag skrev sist, jag slarvade lite på nån fråga och läste inte hela texten, jag kan och vet ju svaret men hade för brottom! Om jag inte får VG så kommer jag blir jätte jätte ledsen!!
Usch för såna här tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0