Öl-bröd




Idag har jag och Bosse pluggat från kl 13 - 20 vi håller på med produktutveckling och tillverkar potkäs, det är ganska kul, att göra osten iaf.
På kvällen bakade jag ölbröd, jag gjorde det på murphys en väldigt mörk ölsort, det blir galet gott och visst blir det snyggt också!
Vi ska ha matlagningsprov på tisdag jag känner mig lite nervös, vi har fått reda på två ingredienser: mörkchoklad och anka. Jag och Östen ska hem till Farmor och Farfar i morgon för att provlaga lite jag har inte ens ätit anka förut så det ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

http://stilfredrik.blogg.se



Du är tokig :P hahahahahahahahahahaha :)

2010-01-10 @ 01:02:13
URL: http://stilfredrik.blogg.se/
Postat av: Andrea

MUMS!

2010-01-10 @ 13:35:32
Postat av: Karro

Det är ju sånt bröd som vi gjorde ;D

2010-01-10 @ 13:37:57
Postat av: Östen

Det här får jag till frukost varje morgon! klå det om ni kan!!!! mohahaha mitt liv är mycket bättre än alla era tillsammans för jag har hemmabakat bröd varje morgon!

2010-01-13 @ 11:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0