Träningsverk!

Fy bubblan!
Jag tränade i förrgår (tisdags) jag och Josefin skulle gå på step, det är när man hoppar upp och ner på en bräda. Vi klarade kanske 20 min, koreografi var inte vår grej! Vi avslutade med ett gympass istället det gick bra för idag har jag galen träningsverk jag förstår inte varför den är värre två dagar efter än dagen efter träningen?

igår var jag med Christina och Josefin i stan. Vi tog en fika och köpte nya snygga träningskläder, det är mycket roligare att träna om man känner sig lite snygg!
På kvällen åkte jag till stallet med Annika som precis får tre små trillingar, kolla in hemsidan www.tre-toser.com jag mockade för första gången på över ett år galet, det är lite svårt speciellt i dum halm!
Sen borstade jag på fina Marina som snart ska få ett litet föl!






Här e Marina med tjocka magen, visst e hon så himla himla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0