Tatuering

Jag har faktiskt inte pratat om det alls, men jag har tatuerat mig! för tre veckor sen!
tänkte lägga upp lite bilder och visa.



Jag fick stå på britsen när hon skulle klistra på mallen




Där e den påklistrad, det blev bra på första försöket tyckte jag!




Östen var med och var min personliga lepsylhållar-assistent




Det gjorde inte så ont!



Men lite kladdigt blev det, Asin sa att om jag har färg på ryggen så är det inge konstigt. Hon var bra på att kladda sa hon.



Innan färgen var på såg det ut såhär!




Kladd kladd




Färdig!



Fin va!!

Jag var inte helt klar, för jag tänkte att när jag ända var i farten så kunde jag lika gärna göra en till gadd!




på låret, ett steg i taget står det




Det gjorde lite ondare på låret





Men de va inte så farligt!



Den e lite svår att ta bild på, med så här ser den ut!

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh, jag älskar tatueringar, och att bli tatuerad! Skitsnyggt blev det!

2010-03-02 @ 12:27:48
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0