Bra helg!

I torsdags va jag och Bosse ute på kåren, det blev en tokig och konstig kväll.
på fredagen va vi super bakis, Östen också fast han hade inte druckit. Vi låg i sängen hela förmiddagen och va trötta. Sen cycklade östen till ica och köpte mat så vi kunde äta tacos till frukost!
Sen åkte jag till stan med Heidi för att shoppa lite, och så träffade vi Annika som precis fått trillingar!

På kvällen när jag kom hem så hade jag blivit lovad, tidigare på sms att bli dödad med
"ultra super ball fräs grym blå eller vänta du gillar ju inte blå, vi menade rött mjukt lite syrligt slapp prickig kreddig hemmakär marxistisk mångkulturell advanced definitiv dubbel unik odiskriminerande grande skicklig avslappnad cool naken exposed våt knaprig knäpp fnittrig professionell des...ignad sval med en gnutta stänk av smörBlomma pirrig myskväll!!! Det kommer fnitter under hovarna"


Och så blev det! Jag blev först intvingad i duschen, där hade dom tänt massa ljus och gjort jätte fint, och så fick jag en ansiktsmask. Jag var tvungen att stanna på badrummet jätte länge!
När jag kom ut så va det super super fint dukat med middag på bordet, potatisgratäng!!
och massa godis och presenter!!
Det fanns maränger, chips, tacochips, singoalla kakor, punchrullar, jordnötter, chasewnötter och cider och coca cola och pepsi!
Efter middagen kollade vi på film Anhorman, i reklampausen tog dom fram ännu mer mys! Glass, chokladsås, maränger, frukt coctail, bananer, chokladrån och fina pinnar som dekoration.

gott gott gott!!!!!!!

tack så mycket världens bästa Östen och Bosse!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Är du mätt nu då? :P

2010-02-14 @ 12:23:01
URL: http://andreameda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0