Vardag...

Jag har inte så mycket att skriva om. Skolan rullar på i morgon har vi redovisning och efter det blir det klassfest med brännboll och grillning!
Pappa Lydia Alicia och iggy är här i kristianstad på besök, dom bor hos farmor och farfar. Igår var dom hemma hos mig och Östen vi åkte till stan och sen tog vi ut grillen och satte oss ute och grillade korv och majskolvar, gott! vi hade också med oss bandaren fylld med punk! Stark öl...behöver jag ens säga att vi drack öl också?

Just nu så är det bara plugg och rep på schemat, jag längar till gymmet och stallet jag ska fråga heidi om jag får följa med nästa vecka.

Jag funderar på att börja på karate eller taekwondo, jag behöver röra på mig!

ååååhh snart så fort jag har en ledig eftermiddag så ska jag och Östen ut och åka rullskridskor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0