tisdag en dålig tisdag!

Jag e trött på telefonförsäljare, jag fick en gratis prenumeration på SvD och i lördags ringde det något äckel från tidningen och nu har han satt upp mig på prenumeration för 50.- i veckan! jag har inte dom pengarna att lägga på en tidning jag sa ju att jag inte vill starta en pren.!!!!!!!

jag vet inte heller vart jag ska bo i sommar, mamma och micke har inte plats för mina kaniner för att dom ska sitta på hela tomten kaninerna kan få 4 kompsotgaller men det är alldelles för lite! jag och mina kaniner får bo någon annanstans men vart?

skola plugg och tenta det går inte att plugga jag e trött och grinig nu!!!! gaaah ge mig motivation till den här jävla utbildningen!

jag vill bara jag vet inte vad jag vill eller jo jag vill resa bort bort bort bort bort!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Östen

Vi löser det! Kaninerna kan antgligen bo på mammas baksida i juni iallafall, sen kan dom få flytta till pappa om det inte finns något annat. Det kommer bli skit bra! :)

2010-05-01 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0