Tillbaka i K-town

Tillbaka igen, jag måste faktiskt säga att det är superskönt!
Det har nästan bara varit jobbigt hemma, jag har mest blivit sårad och ledsen av mina vänner. Jag har några kompisar här i skåne som också flyttat hit långt bortifrån vi har disskuterat lite och tror att vännerna hemma inte förstår hur otroligt mycket det betyder att komma hem och äntligen få träffa alla, jag tror inte att dom förstår hur ensam och bakom man känner sig när dom inte vill, ja menar jag har inte varit hemma på 4 månader och nu när jag kom hem så var det inte många som ville ses, det var inte alls många som verkade bry sig. Men det är bara att lära sig av det, jag ska inte åka hem med så stora förväntningar utan koncentrera mig på det allra viktigaste, familjen!

Tack Andrea för allt stöd! hur skulle jag kunna klara mig utan dig?! <3

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej vännen!



Jag känner helt och hållet igen det där. Det är ju lixom inte bara för oss att åka dit, det krävs planering och allt sånt men det förstår nog inte dom som bor kvar i bubblan. Jag tror inte alls att dom förstår att det betyder mycket för en att komma "hem".

Du vet att du alltid är välkommen här om du behöver prata eller bara vara.. Hoppas du följer med till stallet snart igen!!



Kramar <3

2010-04-07 @ 16:53:55
URL: http://heidiaregger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0