Stallet

Jag följde med Heidi till stallet för några timmar sen, det var mysigt jag blir alltid full av energi och motivation när jag har varit med henne. Hon är rikigt ball jag förstår inte hur hon hinner med allt. Hon pluggar, har hund som hon tävlar med, tar hand om Marina (hästen) som snart ska ha föl hon har gått över 6 veckor nu vilket innebär att varje natt kl 04.00 åker Heidi dit och kollar till henne. Heidi har nyligen skadat sitt knä också så 2 ggr i veckan åker hon till sjukgymnast! helt galet mycket, själv tycker jag att det är mycket med skola, festande, kaniner och vänner. Jag blir väldigt inspirerad av henne att hon hiner med så mycket som hon gör häftigt!



här är Heidi på dansgolvet på hennes födelsedagsfest



Marina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0