pepp!

Jag var ute i morse också 30 minuters prommis jag gick upp kl 7, det är jätte härligt att vara ute. Om två månader är det juni och sommaren börjar jag borde ju kunna tappa några kilon tills dess? hoppas det annars kommer jag hålla till i vassen den här sommaren! 
Idag börjar jag 10.15 i skolan med mera mikrobiologi det är jätte svårt jag får ont i magen bara jag tänker på att vi snart ska ha tenta.
Jag tror att min mp3 börjar vakna till liv igen hoppas det, jag saknar den när jag är ute fågelkvitter i all ära men jag gillar rock bättre!

Våren är på rikigt nu igår låg jag ute med kaninerna på baksidan och läste i bara tjocktröja och kjol solen värmer härligt mycket, Östen sa att jag till och med hade fått lite färg i ansiktet!

Jag längar till i sommar jag vill på uteserveringar och festivaler, jag saknar konserter jag kanske ska på debaser den 1 maj DLK spelar då, det är alltid roligt med DLK dom har tydligen släppt en ny skiva som jag måste kolla upp!


Bandet 08001 är ganska roliga! kolla in dom på spotify!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0