Överkörd

Jag känner mig överkörd och liten. värdelös.
Dålig eftermiddag när minnen från fredagskvällen gör sig påminda, jag brukar få bakisångest.
Inte för att de hänt något super dåligt så är jag nästan alltid ångestfylld och besviken. Töntigt ja vet.
Men jag blir konstant överkörd av idiotfåglar som Bosse säger, jag går på det varje gång. jag blir gång på gång sårad på samma sätt....

Snart ska jag gå och köpa hårfärg sen ska jag och Östen till Bosse och äta popcorn och ligga på luftmadrassen!

Jag gillar social distortion speciellt idag.



Redovisningen gick bra, klart den gjorde!
Nu vill jag sova och sova och stänga av mobilen och inte få dåligt samvete av att tiden går.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0