Idag är det torsdag

Jag fick nyss mail av min föreläsare som examierade min kostregistrering som jag tjatat massor om. Jag fick U på den uppgiften och ett väldigt kostigt mail för någon vecka sen om vad jag behövde kompetera det var massa kostigt som jag inte förstod så jag kontaktade honom och idag fick jag svar han hade blandad ihop mig med någon annan så jag behöver bara ändra pyttelite saker i uppgiften! så jävla skönt jag som har haft så ont i magen och känt mig värdelös! 

Jag och östen var ute på en långprommis för ett tag sen med Zigge som är hannas hund Östen brukar passa honom ibland. 



På förmiddagen hade jag mikrobiologi jag har lärt mig att mycket matrester bör inte ätas efter två dygn men mycket mat håller längre det beror ju på vad det är för nåt! Det jag fastnat mest för är att 2 kg av vår kroppasvikt består av bakterier (dom finns i tarmen)!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0