Idag är det Måndag

Våran föreläsare kom inte idag! jippi!! hihi det blev en dag på stan med världens bästa Bosse i stället.
Jag fick ett par nya zebrarandiga tygskor, en ny klänning, en ny kofta och en jätte fin stor rosring! Vi tog en fika också, på Darins då var även Össe med oss, gott kaffe!
Jag provade också en bikini för första gången det här året, inte kul! Jag blev helt depprimerad inne i provrummet ser inte fram emot sommarens badsäsong!
Nu SKA jag börja ta tag i träningen ordentligt, springa, karate, dans what ever! men nu måste det bli ändring så min självkänsla någon gång kan bli lite bättre!
Repet går i alla fall skit grymt jävla bajs bra! Och på kemitentan fick jag 44,5 poäng och VG gränsen var 49 synd var ända ganska nära VG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0