Helgen

Helgen har varit jätte härlig!
I fredags grillade vi, jag Hanna Östen Danne och Bosse vi var hemma hos Hanna, det var jätte trevligt.


I lördags var jag och Östen uppe tidigt vi var ute i solen med kaninerna och pysslade lite vi var också en snabbis i åhus och fixade en ny taklampa! Mitt gymkort har gått ut för någon vecka sedan så jag och Östen kollade upp vad det finns att göra här i K-town och kom på att vi ville prova tennis, squash och badminton först ut var tennis vi cyklade till sprothallen det tar ca 20 min körde 1h tennis, det var skit jobbigt och jätte svårt värken jag eller Östen har provat det förut så bollarna flög hej villt inne i salen och vi sprang efter som galningar och försökte slå iväg dem men det var ändå roligt! Väl hemma så slängde vi oss i duchen och drog sen iväg hem till Ted som hade grillparty Bosse hade fixat mat till mig och Östen hon gjorde skit goda kycklingburgare och så hade vi massa massa ost och dressing och sallad på!


Idag vaknade vi vid 9 för vi hade tvättid och efter det blev den en spontan storstädning jag skrubbade ur hela klyskåpet och ugnen, dammade av hela lägenheten och pustade och fixade! Under tiden så fixade vi också ett rullskridsko band!
Redan vid 2-3 tiden så var vi klara med städ och tvätt! Vi tog en snabb kaffepaus och sen drog jag ut på vingliga ben och åkte lite rullskridskor det gick mycket bättre idag men idag hade vi också ett ballt rullskridskoband med oss i bandaren! Spellistan kan är här (spotify länk) Rullskridskopunk 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0