Hej

Helgen flög förbi igår var jag på fest hemma hos Jenny det var trevligt lite lagom. Innan festen var jag Östen Linda och Jimmy hemma hos oss vi poppade en flaska champagne en 1,5 liters flaska jag blev tokfull på en gång, skumpa är inte att leka med!

Jag är ganska stolt över mig själv just nu sitter Östen och äter chips och dricker cola men jag har inte ens rört ett enda litet chips, men å andra sidan så beror det på att jag har ätit massa strunt flera dagar i rad det har bara blivit så när det legat hemma och skräpat då blir det att man äter. I morgon ska jag börja träna igen!

Jag har fått en termometer av pappa den är skit bra, jag kollade temperaturen på vatten när det kokade 99 grader var det. Jag bakade bröd också och tog ut det ur ugnen på 96 grader det blev prefekt!
Dagens ordvits, eftersom att jag bakade bröd idag och människor omkring mig har tjatat om hur bakis dom är, har därför blivit att "idag är jag en bakis" haha för att jag bakade bröd! Hysteriskt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0