Dagen efter

Vi spelade i går det var grymt kul!
Det gick jätte bra!! tack tjejer Ylva Hanan och Bosse och Östen också så klart!
Det är tråkigt att det är slut nu, men vi har pratat om att fortsätta det är väldigt synd att bosse ska flytta. Men Östen är ju gammal basist, så det löser sig allt!

Nu sitter jag faktiskt och lyssnar på coca, roligt jag har så många minnen till musiken! Allt från att jag var barn och var med i replokalen på mc klubben och dansade med lillasyster Andrea vi åt chips spelade biljard och kollade på hjärnkontoret andrea åt potatis chips och jag åt sowercream medans live punk musik spelades!
Jag minns lukten av bensin öl svett och pappa mårten ostron och winberg.
Jag får också minnen av svåra tonår och så blir jag väldigt ledsen av massa dumma minnen som väcks, framförallt av saknad och av kännslan att inte räcka till, att inte vara tillräckligt var det nu var jag ville va.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0