Bröd & dålig film

Rubriken säger det mesta jag såg nyss Jenifer's body en otroligt dålig film!
Jag har bakat bröd också det blev jätte gott, jag slängde i lite mandlar och kummin nu är frysen full igen.

Jag har galet ont i huvudet blir nog en tidig kväll.
Jag känner mig uttråkad jag borde plugga men jag vill inte det är för mörkt för att gå ut med kaninerna och Östen tittar på hockey jag tycker inte att det är så där super kul med hockey så jag känner inte för att titta men så klart as kul om djurgården vinner och det ser så ut! Det kan bli spännande på lördag!



En bild från i sommras jag somnade på soffan hemma hos Östens mamma efter jobbet tror jag det var och Östen var snabb mer kameran. Jag vill nog sova nu!


Kommentarer
Postat av: Östen the cheesier one

särskilt snabb behövde man ju inte vara :P

så länge som du sov din rackare!

2010-04-23 @ 23:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0