Bilder


Bilder var länge sen! Här kommer några!






Vi var i kyrkan och lyssnade på den svenska markuspassionen Christina och Stefan sjunger i kören. Här är Östen Badanka och Bossebajsbus.




På väg hem mot Sthlm vi väntar på bussen, visst ser jag stark ut!



Östen ser ganska svag ut!




Bosse kom efter oss, vi trodde nästan att hon skulle missa bussen. men här är hon!




Väl hemma hade jag och Andrea en dundermysig dag i sthlm här är vi på mariaberget och tog en kaffepaus.



Mamma och Micke mina finisar!



Här är våra tatueringar som betyder syskonkärlek




Linus världens bästa kissemums



jag och Mehrsad, han är nog en av dom snällaste människorna jag vet!



Iggy pop hemma hos farmor och farfar.




Nu är vi tillbaka i skåne! Lydia Alicia jag Iggy och Östen tog ut våran lilla weber och grillade korv och majskolvar. Jätta härlig och mysig dag. 



Finaste pappan i en tuff keps med öronlappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0