Fredag 20/11 -09

Det gör ont

Sanningen

Vi blev bort valda du och jag

Vi dög inte, vi räckte inte till

Men Efter 20 år så vill han be om förlåtelse

Efter 20 år så är han tillbaks och en bättre människa?

Efter 20 år så tror han att allt är bra

Efter 20 år har han svarat på att vi inte dög du och jag

 

Men han glömmer oss i berättelsen ändå och tar han om sina andra två

Inte du och jag utan han och dem

Fortfarande är vi ändå bortglömda för inte fan är det någon större skillnad nu

Det är fortfarande dem och inte vi

 

Vi duger inte du och jag, inte för dem inte för dem

 

 


Kommentarer
Postat av: Andra

Det gör ont men det blir bättre! <3 älskar dig!

Tack för en fin dikt

2009-11-20 @ 17:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0