17 Februari Tisdag

Det har varit en lång helg.

Fest redan i torsdags hos en kompis, middag och mysigt folk!
Jag sov över där och vaknade vid 5-6 på morgonen av att killen som bor där kräktes i sängen, så jag tog mitt pick och pack och kände att det var dags att gå hem!!



På fredag blev det lugnt lite guitar hero hos Karros kille, och skumpa fick vi i oss också!

Lördag. Alla hjärtans dag. Firade jag och Jessi på romantiska tommys med hamburgare och presenter!
Efter det bar det av till svinninge, av alla ställen, på födelsedags kalas!
De var kul till en början men spårade ur i tjaffs och väggar som rasade. Så jag ringde pappa taxi som körde mig vidare till nästa ställe, haha!


 


Väl tillbaka i berga träffade jag en kompis, och vi hamnade på kina kejsaren då det var det ända som var öppet som inte var så hårda på åldersgränserna. Vi träffade två kompisar och tittade på gamla människor som rockade dans golv!! Mycket vackert!!

Efter KK gick vi hem till honom och somnade inte förens vid 7 på morgonen.
 
Men söndagen blev dock film, chips och frukost serverat! Underbart!!


Efter x antal sådana helger får man vad man förtjänar, förkylning!!
Nu ligger jag i sängen och snörvlar, men de inte så dummt de heller!



Kommentarer
Postat av: Östen

jag är just nu djupt besviken :P

vad hände med jag hatar livet och jag hatar ingela gardner???



och varför står det inget ballt om en viss tuff östen?



nej du nu ska det bli skärpning :P

annars va det aaaasssss niiiiiiiice:D:D:D:D



puss

2009-02-18 @ 10:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0