Söndag 6/12-09

Jag vill hem!

Jag längtar hem så himla mycket! Jag saknar min underbara familj, och alla vänner!
Längtar efter staden efter vattnet, lukten och tryggheten!
Min fina fina mamma, du finns alltid för mig! 
Jag längtar tillochmed efter dom sura kaotiska morgonarna.
Efter min underbara systar Andrea som alltid finns två trappor upp, det är jobbigt att vara så långt ifrån!!
Efter mina söta små Anton och Jasmin, Anton som spelar metallica från sitt rum och Jasmin som alltid tittar på barntv i vardagsrumet!
Micke, mys Micke som kan vara outhärdigt grinig men som alltid ställer upp!!  
Middagarna hos pappa, när jag Andrea Lydia och Alicia alltid smiter iväg och myser snackar skit och äter godis, kommer ni ihåg när vi simmade fram och till baka till valsjön?
 Jag längar efter att lära känna Suss bättre! 
och alla vänner, alla fester! Jag vill bara hem nu!!!






Kommentarer
Postat av: Andrea

Saknar dig mest!!

2009-12-06 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0