Onsdag 30 December

Hemma i Stockholm, Åkersberga.
Det var kanske inte så bra som jag hade tänkt mig. Jag känner att jag inte riktigt har råd eller hinner göra allt jag vill.
Det här känns bara konstigt, alla problem som var förr kommer tillbaka, nog är livet lite enklare på andra sidan, men det är här allt är på riktigt, i morgon börjar ett nytt år med nya tag och nya steg mot framtiden hoppet och lyckan!

XXX

Kan du inte se

kan du inte förstå?

Smärtan lyser ur min kropp

smärtan som jag hade valt bort

Sanningen gör ont

sanningen den svider och river inuti

Jag blöder, jag blöder, djupt inifrån

Jag blöder, jag blöder av svek

Det gör så himla ont

det gör så himla ont

orden du sa gör så jävla ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0